måndag 4 mars 2013

Sökfunktion i Blogger?

Om man som jag, ibland inte kommer ihåg vilka böcker man skrivit om på bloggen, är ju sökfunktionen inom bloggen helt strålande. Om den fungerar. Just nu verkar den inte fungera alls? Är det fler som märkt det här? Två gånger nu har jag börjat skriva inlägg om böcker som jag visserligen har starkt för mig att jag skrivit om tidigare, men som jag inte hittar på bloggen. Sedan upptäcker jag på adlibris att jag har länkat till ett inlägg om boken...

Skumt och mycket irriterande. Hoppas det är ett tillfälligt fel, för jag brukar förlita mig en hel del på den funktionen. Det är bara att hoppas att jag inte skrivit dubbla inlägg om någon titel.

3 kommentarer:

  1. Sökfunktionen funkar inte hos mig heller, riktigt störigt. Hoppas det löser sig snart.

    SvaraRadera
  2. Mmmm, jag känner mig lite vilse utan den!

    SvaraRadera
  3. Sammahär - den funkar inte alls. Har sökt alternativ, men det verkar inte finnas så mycket.

    SvaraRadera