tisdag 5 mars 2013

Hur? Var? När? Om vad?

Jag är full av beundran inför all kreativitet man ser sjuder överallt i bokbloggarvärlden. Säkert i andra bloggvärldar också, men det har jag ingen koll på. Det är utmaningar, bokrecensioner, cirklar, tankar och funderingar i en härlig blandning.

Dessutom ser man ofta långa kommentarfält med roliga dialoger, som nästan blir som inlägg i sig. Jag förstår verkligen inte hur ni hinner!

Visst, jag försöker skriva blogginlägg några gånger i veckan, och då handlar det för min del mest om att skriva om de titlar jag läser, men jag ligger ju verkligen i lä då det gäller att producera inlägg och att synas i olika kommentarfält. Det är sällan jag skriver inlägg som inte tar upp en boktitel, även om jag gärna skulle vilja, det finns så mycket spännande litteraturrelaterat att ta upp och skriva om, men tiden räcker inte till.

Jag är verkligen genuint nyfiken på alla er superbloggare därute!

När skriver ni?
När läser ni?
Hur hinner ni kolla upp vad som hänt i era flöden?
Planerar ni er skrivtid eller sker det spontant?
Har ni en egen plats att skriva på där ni kan stänga in er?
Sliter ni ert hår i ren frustration?

Det skulle vara väldigt roligt att få veta mer, så kommentera gärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar