lördag 26 mars 2016

Jaja, det var roligt så länge det varade ... Eller?!? #blogg100


Nej, jag vet faktiskt inte. Det här med #blogg100 är nog faktiskt inget för mig ... Det blir liksom inte bra. Jag gick ut starkt med att ha ett gäng inlägg på lager som publicerades ett om dagen. So far so good, men direkt när jag var utan de där "riktiga" inläggen så blev det hafsigt och konstruerat, och därmed stressigt och mycket otillfredsställande.

Jag ger alltså upp. Lägger mig platt. Kastar in handduken. Lämnar Walk over ... Och jag tänker försöka komma ihåg det här nästa gång jag känner mig lite pepp på att hoppa på någonting liknande. Mitt bloggande fungerar inte på det här sättet. Tyvärr, för jag hade gärna bloggat mer. I alla fall i tanken. 

Men men, jag får nog jobba på att känna mig nöjd med de inlägg jag faktiskt skriver, och inte känna mig pressad att krysta fram något i ren frustration bara för att.

Nu är det ju dessutom vår och jag tillbringar mer och mer tid med jordiga fingrar ute i trädgården, och det är inte så himla dumt det heller!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar