onsdag 27 augusti 2014

Utläst. Finally ...



Så, då äntligen var den utläst, "Angel Fire" av Lisa Unger. Även om jag direkt hurrar och gör vågen hela vägen, boken igenom, så kommer jsg absolut läsa "The Darkess Gathers" som är uppföljaren. Om det finns fler böcker med Lydia Strong som huvudperson vet jag faktiskt inte. Får kolla upp det.



En sak som komplicerade läsningen var att jag blandade ihop Lydia Strong karaktären med Cornelia Read's Madeline Dare karaktär. Av någon anledning är de väldigt lika, utseendemässigt, i mitt huvud.

Jag hade tänkt att slänga mig över Lisa Unger's "In the Blood" nu direkt, men jag får nog ta något annat emellan. Annars blir jag förmodligen mer än lovligt förvirrad.



Ett alternativ är Mhariri McFarlane's "Here's Looking At You", men jag tror jag ska vänta lite så jag inte rör ihop den med "You had me at hello" ... 

Alla dessa svåra beslut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar