måndag 11 augusti 2014

Sedan så var det ju det där med listor. Igen.



Att börja läsa mer aktivt av mina hyllvärmare och läslistor är ett kärt projekt, som jag brukar dra igång en eller ett par gånger om året. Det brukar inte hålla i sig så länge, kanske, men jag är alltid full av entusiasm under ett par höstveckor varje år.

Nu idag så var jag inne och kikade hos en av mina absoluta favoritbloggar Marcusbiblioteket, och upptäcker till min glädje att han har en enorm Att Läsa Lista. Det känns bra tycker jag, att inte vara ensam. Nu kommer jag förmodligen gå hem i eftermiddag och börja pyssla så smått med min egen.

1 kommentar:

  1. Känns som om sommaren börjar ta slut. Bra, då kan man börja läsa igen. Det där med att läsa böcker i hängmattan är inte riktigt min grej - inte att ligga i hängmattan heller faktiskt.

    SvaraRadera