fredag 22 augusti 2014

Maj, juni, juli och augusti



Det går ju inte jättebra det där med att skriva upp vad jag läser, men nu har jag gjort ett litet ryck i alla fall och försökt tänka till vad jag läst i sommar. Några titlar kom jag på, men jag misstänker att jag missade en del. Får hoppas jag kommer på fler efter hand. Nu när man är igång med jobb och skola och allt igen, så kanske jag blir bättre på att skriva upp ...

Maj, Juni & Juli ... och augusti!
1. Carolines arv, Katherine Webb
2. Ryttarna, Mats Wahl
3. Dömd, Pascale Vallin Johansson (Hcg)
4. Spring så fort du kan, Sofia Nordin
5. Jag glömmer aldrig Pascal, Linnéa Berglund (Hcg)
6. Flickan i de vindlande gångarna, Moa Eriksson Sandberg (Hcg)
7. Uppdrag Stjärnväktarna, Peter Ekberg (Hcg)
8. A dark and twisted tide, Sharon Bolton
9. De utstötta, Elly Griffiths
10. Lova att jag får, Siri Spont (Hcg)
11. Otrygg hamn, Tana French
12. I huvudet på Colin Fischer
13. Välkommen till LA, baby, Moa Eriksson Sandberg
14, Dubbelgångare, Jenny Valentine
15. Av en annan värld, Catherine Webb
16. Vackra lögner, Lisa Unger
17. A field of darkness, Cornelia Read
18. Allt och lite till, Sarah Dessen
19. You had me at hello, Mhairi McFarlane
20. Looking for Alibrandi, Melina Marchette
21. Tjockare än vatten, Carin Gerhardsen
22. Angel fire, Lisa Unger
23. Sätt mig i brand, Tahereh Mafi
24. Tiden går så långsamt när man tittar på den, Josefine Lindén
25. Vinter i drömhuset, Maeve Binchy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar