tisdag 26 augusti 2014

Nu kan jag lägga till "känd från radio" i mitt cv ... Eller, kanske inte.



Idag var jag och pratade böcker med Stefan Livh i Sveriges Radio P4. Det var väldigt roligt. Det var en massa andra saker också. T ex nervöst, spännande och annorlunda. Man kan väl sammanfatta det hela med att när jag väl hade börjat så skulle jag gärna ha fortsatt. Jag vet inte om Stefan Livh fick sagt så mycket som han hade velat. Jag pratade väl på ganska bra. Lite oroväckande är det att jag faktisk, på riktigt, inte minns allt jag sa. Jag var som sagt fruktansvärt nervös.

Om man vill lyssna i efterhand, vilket man kan göra fr o m imorgon kommer länken HÄR.



Lite bedrägligt är det, när man sitter mitt emot någon och bara pratar på. Man glömmer liksom bort att det är fler som hör det hela.

Sedan kände jag mig fullständigt trygg med Stefan Livh. Jag tänkte som så att om han märker att det blir galet så bryter han väl in med någon smart kommentar eller fråga.



Titlarna jag tipsade om idag var; Svarthuset av Peter May, Tiden går så långsamt när man tittar på den av Josefin Lindén, You had me at hello av Mhairi McFarlane samt Nu ser du mig av S.J Bolton. Längre hann vi inte. Jag undrar vad det kan bero på.


2 kommentarer: