tisdag 14 februari 2012

Supertrevliga människor som skriver kanonbra bloggar!



Nu är det ju en hel vecka sedan jag var iväg på träffen med de andra Bloggambassadörerna för Bokmässan 2012. Men. Eftersom jag har legat sjuk i stort sett hela tiden sedan dess så har jag inte skrivit någonting om det. Det tänker jag inte göra nu heller, förutom att nämna att det var en väldigt trevlig träff. Vi blev otroligt fint omhändertagna från början till slut och jag (och säkert andra med mig) hade glatt stannat i några dygn till.

Här kommer i alla fall en lista över de andra bloggarna som är med 2012. Kika in vetja!

Bokbabbel
Bokbiten
Bokdjungeln
Bokläsardagbok
Bokmalen
Erikas bokprat
Fru E:s böcker
I min bokhylla
Med näsan i en bok
Mimmimarie
Min Bokhylla
Olika sidor
Pocketlover
Sagan om sagorna
Småländskans
Sofies Bokblogg
Spetsig
Tant Citrons sida
Zachan the writer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar