onsdag 22 februari 2012

LitteraturMagazinet.se




Nu har jag en lanserad profil på LitteraturMagazinet.se! Det känns jätteroligt och lite pirrigt. Det blir ju lite annat än att skriva här på bloggen.

Först det där med recensioner, då...LitteraturMagazinet så kallas det recensioner. Så är det och det får jag lov att hantera på ett eller annat sätt ;-) det blir nog bra med det. Sedan har man som profil en liten bloggdel också.

Jag hoppas att det inte kommer att bli för tungt att skriva på två (eller tre om man räknar med Bokmässans community, och det ska man ju självklart göra!) ställen. Jag har inte riktigt kommit på något bra upplägg där, som att skriva om nya böcker jag läst där och annat här på Bibliotekskatten. Vi får se. Jag får känna lite på det, jag tror det ger sig efterhand. Men! Välkomna att titta in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar