onsdag 15 juni 2016

Ibland räcker man inte riktigt till


Idag har bästa bokcirkeln Bokbubblarna träffats för sista gången innan vårt sommaruppehåll. 

Det var regnigt och småkyligt, men vi trotsade vädret och satt ute på Rosencafet helt enligt tradition. En tradition som vi kanske bryter till nästa år pga att vi blir ivägfösta för att de stänger tidigare. För andra året i rad. Vi får se.

Boken vi skulle ha läst tills idag var Gömslet av Miral al-Tahiwi. Det var mycket delade meningar om boken kan jag säga. Inte för att jag hade något att tillföra precis, jag tror jag hade läst ca 10 sidor ... Men jag orkade helt enkelt inte. Det har varit körigt med konfirmation, student och 15-årsfirande. En helt galet intensiv vecka som dessvärre avslutades med att hela familjen blev sjuk ... 

Som sagt, ibland räcker man inte riktigt till. Fast det gör inget. Jag kommer igen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar