måndag 27 oktober 2014

Vad man får lära sig!



Idag fick jag finpost! Tre finfina halsband från Camilla som man bland annat hittar på bloggen Mind the Book. Hennes fina halsband finns på Etsy. Jag kommer fixa till det här inlägget senare, med länkar både hit och dit, men just nu skriver jag på min Ipad via appen vilket innebär att länkar etc får vänta.

Jag har inte lyssnat mycket alls på Belle & Sebastian (colour me-citatet kommer från en av deras låtar) men jag älskar den där meningen ...

Awesome-halsbandet hade jag tänkt till dottern som precis läst The Fault in Our Stars, men jag tycker så mycket om det så vi får nog dela på det!

Det tredje halsbandet är ett bonushalsband! Jag googlade såklart orden genast (jag misstänkte att det var ngt snillrikt citat av någon cool människa jag aldrig hört talas om!) och fick lära mig att det fanns två graffitikonstnärer i New York mellan ca 1977 och 1980 som använde taggen SAMO, och att citatet kommer från dem! Där ser man vad man får lära sig genom att beställa finhalsband av bokbloggarvän. Fantastiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar