tisdag 8 januari 2013

Nytt år, nya böcker, nya listor

Det här inlägget ska inte bli någon sorts ursäkt över att jag inte skrivit något på länge. Jag vill inte att bloggen ska bli ännu ett dåligt samvete över att man inte hinner med saker och ting, då går ju själva vitsen med att driva en blogg förlorad. Sen att jag blir lite stressad (i smyg) när jag läser alla andra trevliga bloggar som fullkomligt svämmar över av intressanta inlägg och makalösa listor över året som gått är ju en helt annan femma...

För min egen del har jag ju lovat att jag ska bli bättre på att faktiskt anteckna vad jag läser. Jag har försökt på olika sätt tidigare och inget har fungerat särskilt länge eller särskilt bra. Så nu tänker jag mig ett inlägg här på bloggen med etikett Läst 2013, som jag kompletterar undan för undan. Håll tummarna!

För övrigt har jag inte läst jättemycket det sista, men det kommer inlägg om; Awakening, 1974, Mörkt motiv samt New Yorks gudar inom kort. 1974 och New Yorks gudar hamnar på listan för 2013!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar