fredag 14 juni 2019

Sommarvärdar 2019



Här finns länk till listan över årets sommarpratare. Jag är inte så bra på att lyssna på sommarpratarna som jag skulle vilja vara. Jag är rätt kass på att lyssna på radio ö h t faktiskt. Lite märkligt kan man tycka eftersom vi alltid lyssnade på radio när jag växte upp. Mina föräldrar har alltid gjort det, och gör fortfarande. Min sambo lyssnar också gärna och jag har egentligen ingen aning varför jag är så motsträvig. När jag väl har på radion tycker jag det är väldigt avkopplande. 

Varje sommar tänker jag lika ambitiöst att jag denna sommar minsann ska lyssna på alla jag tycker verkar intressanta. Vi får väl se hur det går i sommar. Några namn som jag absolut vill lyssna på är i alla fall:

Mats Strandberg, Stina Wollter, Fares Fares, Carina Bergfeldt, Sissela Kyle, Maria Borelius och Adam Pålsson. Det finns såklart fler superintressanta personer men jag är glad om jag får till att lyssna på dessa sju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar