söndag 13 april 2014

Lite resa-ensam-panik




Jaha. Då sitter jag på Heathrow igen, på väg hem. Det har varit helt fantastiskt intensiva dagar det här!

Fick lite tidspanik (ni vet, OM det skulle hända ngt på vägen, eller OM det skulle vara ngt galet med biljett eller liknande ...) vilket (såklart, när det handlar om den här tidspessimisten) gjorde att jag nu har gott om tid på Heathrow. Men det gör inget! Sitter med en latte och en mozzarella/pesto chiabatta och läser ... Kunde varit mycket, mycket värre. 


Innan jag åkte från stan hann jag i alla fall med en tur till Camden, för att säga hej då till Camilla alas Mind the book och för att plocka upp mina sprillans nya  Mind the book halsband! Som jag är så glad över!

Det är en helt strålande dag här i London! Bye, bye England, see you soon (-ish) I hope!

1 kommentar:

  1. Verkar som att du haft det fantastiskt i London! Har varit roligt att följa dig:)

    SvaraRadera