tisdag 8 april 2014

Camden!







På lördagen kom jag upp och iväg hyfsat tidigt. Åkte direkt upp till Camden. Det var lite skönt att jag kom ner på stan redan på fredagen, annars hade jag nog känt att jag ville göra det också på Lördagsförmiddagen.

Gick faktiskt direkt på Camilla Malmer (Mind the book)! Så kul att ses, och så kul att ses i Camden ...köpte mig ett fint halsband och gjorde en liten specialbeställning! 

Man kan  ju gå omkring där uppe i stort sett hur länge som helst, och jag har ingen aning om hur länge jag var kvar.

Hur som helst så hamnade jag helt fel när jag skulle tillbaka. Det var stängda tunnelbanestationer som stälde till det för mig, sedan hamnade jag fel ytterligare en gång, innan det blev rätt ... Fast då blev det väldigt bra i alla fall, för då bestämde jag mig för att åka vidare upp till Seven Sisters och hitta gatan som jag bott på.

Sagt och gjort. Det var en mycket märklig känsla att gå på de där gatorna igen. Jag kände verkligen igen mig på en gång, och gick rätt på huset. Kul att ha gjort det.




Sedan var jag in till stan en sväng på kvällen, men hemma ganska tidigt. Det tar på krafterna att strosa runt i London hela dagarna.

Hade tänkt klämma in söndagen i samma inlägg för att komma ifatt mig, men ögonen håller på att ramla ihop på mig så det får vänta tills imorgon!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar