måndag 25 juni 2018

Sommarcirkel


Jag är som bekant inte världsbäst på att hoppa på olika bloggutmaningar., eller att för den delen vara bloggsocial med att skriva kommentarer på andras bloggar (däremot svarar jag alltid på kommentarer på min egen blogg!). Jag får några ryck varje år då jag rycker upp mig och verkligen anstränger mig, men det brukar inte hålla i sig i några längre perioder. Därför tänker jag inte gå ut och kaxigt säga att nu, nu ska det blir ändring av! Nu ska jag minsann ... Men, jag tänker göra ett försök. Dels med att hoppa på några utmaningar (inget bingo dock, hjälp vad stressad jag blev över det förra året ...), dels med att försöka hänga på Kulturkollos sommarcirkel där de läser Bonjour Tristesse av Francoise Sagan. Det här är en klassiker som jag inte läst tidigare, men som hamnar i min sommarläsningshög varje sommar, så jag kände att det kan vara dags nu då?

För er som läser min blogg eller följer mig på facebook men som inte har koll på Kulturkollo, det finns en facebooksida där bokcirkeln håller till, så det är bara att köra på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar