onsdag 21 januari 2015

Novellfusk




Det här med att jag har skapat en Reading Challenge 2015 på Goodreads är riktigt roligt. Efter vad jag har förstått så får man sedan vid årets slut en fin sammanställning på lästa böcker, antal sidor etc?  Det låter ju jättebra. Därför kommer jag inte hålla på att ha en Läst 2015-lista här på bloggen. Vill man veta vad jag läst i år så får man helt enkelt söka upp mig på Goodreads! Gör det ändå förresten :)





Problemet nu blir att jag fått för mig att läsa en massa Novellixnoveller, och då känns det ju som om jag fuskar när jag använder mig av dessa kortisar? Samtidigt så vill jag gärna läsa dem (passar perfekt för en tågresa till jobbet) och vill gärna ha med dem på min lista för vad jag läst 2015. Snacka om I-landsproblem ...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar