tisdag 22 september 2015

Ses vi på mässan?



Nu är det inte ens två dygn kvar tills årets Bokmässa går av stapeln. Jag känner mig kanske inte så särskilt väl förberedd, men jag börjar åtminstone få hyfsad koll på torsdagens program, vilket känns viktigast. Sedan så ändras ju all planering i stort sett så snart man kliver in genom dörrarna, men det är ju en helt annan sak!

Några fasta bokbloggarpunkter jag tänker närvara vid (förutom det traditionsbundna monterminglet under torsdagen då såklart) är, Kulturkollos Bokälskarmingel, Bokbloggarmiddag under fredagen samt en massa kul häng i Bokbloggarrummet såklart. Jag hoppas vi ses!

Jag sitter och pusslar med programmet i övrigt as we speak. Det är inte helt lätt att få ihop ... Men vem har sagt att det ska vara lätt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar