tisdag 23 december 2014

Sist men definitivt inte minst

Två otroligt bra spelningar på Pustervik nu i höst hann jag med. Deadman och Rival Sons. Deadman såg jag även förra året. Då tillsammans med Deadstring Brothers som jag skrivit om tidigare här på bloggen. Den spelningen kommer jag aldrig att glömma, den har betytt mycket för mig på olika sätt. Framförallt så gjorde den att jag börjat lyssna på musik på ett helt nytt sätt och mycket, mycket mer än på många år.



Det här var de två sista spelningarna jag varit på i år, men man vet aldrig, det kanske blir ett besök på Nothing But Blues Bar i London på lördag?!?

Nu har jag vräkt ut mitt musikår i bilder! Senare kommer ett inlägg med lite tankar om det jag sett och lyssnat på. Även om det jag bara lyssnat på, och inte har haft turen att få se live.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar