tisdag 23 december 2014

Mitt 2014 i musik


Jag blev så inspirerad av Helena på Dark Places och hennes musikinlägg att jag kände att jag ville försöka mig på ett själv! Det blir inte alls lika utförligt, och det blir nog i fler delar och med många bilder. 

Jag började fundera på vad jag har varit på för spelningar/konserter under 2014, och insåg att det var rätt många! Kul! Speciellt som jag bestämde mig för förra  året att det är just det som jag vill lägga pengar på.

Jag tror det ser ut ungefär så här för 2014. Det är säkert lite fel ordning på det hela ...

Shooter Jennings, Pustervik
Shake & Bake på Kom Bar
The Band of Heathens, Falkenberg
Nothing but blues bar (minns ej namn på bandet pinsamt nog)
Rootsy festival i Falkenberg med blandade band
Håkan Hellström, Ullevi
Bob Dylan, Trädgårdsföreningen
Ulf Lundell, Trädgårdsföreningen
Styrsöfestival blandade artister
Weak spot; Hindås Kulturfestival, Hindås mc samt 'någonstans i stan'
Deadman, Pustervik
Rival sons, Pustervik





Det här var några av kvällarna, i bilder. Fortsättning följer.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar