tisdag 28 mars 2017

Jag har (nästan) antagit en utmaning ...



Ja det där med nästan känns rätt viktigt, eftersom jag redan nu vet att jag inte kommer att hålla hela vägen. Men jag hakar på så där halvt om halvt i alla fall, och tänker känna mig nöjd med det!

Utmaningen, eller kanske snarare uppmaningen, jag talar om är Annas på Och dagarna går som tycker att det kommenteras för lite på bokbloggarna runtom i landet och vill få till en bättring. Själv är jag helt värdelös på att kommentera på andras bloggar och får därför inte heller särskilt många kommentarer på min egen, vilket ju är helt förståeligt. Annas förslag var att man skulle kommentera på fem bloggar om dagen, vilket jag inte kommer mäkta med, men som sagt, jag hänger på lite i min egen takt!


6 kommentarer:

  1. den utmaningen antar jag också- här har jag ovanligt rent samvete. jag kommenterar på många bloggar varje dag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Många varje dag kommer det nog inte att bli här, men några stycken i alla fall hoppas jag på!

      Radera
  2. Jag tänker som så att när jag har tid att sitta och läsa andras bloggar då har jag också tid att lämna en kommentar. Inte varje dag men ganska ofta ändå.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min plan är att bättra mig på detta plan ... ;-)

      Radera
  3. Kul att du hänger på! Om vi är några som skriver lite mer än vanligt så tror jag att det gör skillnad. Aktiva kommentarsfält är ju kul!

    SvaraRadera