tisdag 9 juni 2015

Varför inte?



Jag "beklagar" mig ju ganska ofta över att jag har så mycket att läsa, att jag inte hinner med och att jag får dåligt samvete över recensionsböcker som får vänta etc.

Men trots detta så kunde jag inte låta bli att hoppa på den här bokbingon i en facebookgrupp ...Vi får väl se, det lär inte bli klart nu i sommar om jag inte har en väldig tur att de böcker som väntar på att bli lästa passar in i flera av rutorna (Man får kryssa i flera rutor för samma bok om ens samvete tillåter. Mitt samvete är väldigt tillåtande i det här fallet).

Ovan ser ni alltså hur min bricka blev. Det är det som är det lite roliga. Ingen bricka är den andra lik. Länken hittar ni här om det är någon annan som vill hoppa på. BOTNS har också en grupp på Goodreads om man vill ha lite tips.

Jag har än så länge inte lyckats kryssa i en enda ruta, men jag gick med för bara två dagar sedan så jag hoppas det hinner ändra sig!

3 kommentarer:

  1. Åh, men din bricka var ju jättebra grejer på, min är skitsvår!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har lagt ner bingon ...det var inte mycket som stämde med de titlar jag har hemma och som jag tänkt läsa i sommar. Blev bara frustrerad!

      Radera