fredag 17 januari 2014

Askungeleken

Titel; Askungeleken och andra berättelser
Författare; Kelly Link
Förlag; X Publishing

Jag vill bara väldigt snabbt tipsa om den här lilla pärlan! Askungeleken fängslade mig totalt redan efter några rader. Enkelt språk med en härlig stillsam humor som jag bara älskar! Har inte läst färdigt ännu, det är totalt fem kortare berättelser i boken varav jag har läst två, men de två jag läst bådar mycket gott!                                                                                                              

2 kommentarer:

  1. Jag köpte hennes Fel grav och andra berättelser på förra årets bokrea, men har inte läst än. Det lovar ju gott :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har sneglat på den länge men inte läst. Den är def värd att läsas ;-) Ska bli kul att bokprata om den, tänkte ha den i en åtta nästa vecka. Hoppas ngn nappar på den.

      Radera