måndag 6 juli 2015

Det närmar sig så sakta ...




Det är nu 38 dagar kvar och jag var precis inne på Crimetime Gotland's sida och tittade på det färdiga programmet. Det kan nog bli hur bra som helst det här! En av de författare som jag ser extra mycket fram emot att lyssna på är Alex Marwood som skrivit Onda flickar och Granne med Döden.




Vad jag inte visste var att hon skrivit annat också, under sitt riktiga namn, Serena Mackesy. Vi hade inga titlar under det namnet på biblioteket där jag arbetar, så det fick bli att klicka hem en från en stor näthandel. Jag vill ju gärna ha hunnit läsa något innan det är dags att ta färjan över till den underbara ön den 13 augusti. Jag kan tipsa om att klicka sig vidare via länken och läsa hennes 'about', det är riktigt underhållande. Jag fnissade till flera gånger!



2 kommentarer:

  1. Vad spännande! Jag visste inte att hon skrivit under sitt riktiga namn också! Rapportera gärna! Gillar verkligen henne som Marwood!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag blev också väldigt förvånad. Ska bli intressant att läsa. Återkommer med rapport så småningom! Jag tror dock det är ngt helt annat än när hon skriver som Marwood.

      Radera