måndag 21 juli 2014

Strandskratt





Ni vet den där känslan när man plötsligt brister ut i gapskratt på bussen när man läser? Eller skriker 'NEJ GÖR DET INTE' på tåget? Jag har tagit mig upp en nivå, genom att fnittra helt okontrollerat sådär var tredje minut, på en strand på Kreta. Man får viss uppmärksamhet kan jag meddela. Även om man skulle kunna tro att de är vana vid det mesta.

Herregud vad jag gillar 'you hade me at hello'. Måste kolla upp vad hon har skrivit  mer Mhairi McFarlaine, så snart jag kommer hem.

3 kommentarer:

  1. den skrattade jag också högt åt många ggr - och hon är MEGArolig på Twitter! : )) bok nr 2 har jag inte läst, men en del andra i #boblmaf

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har precis börjat följa på twitter! Underbart ;-)

      Radera
  2. Kommer klicka hem snarast ;-) bästa roliga bok på länge.

    SvaraRadera