fredag 23 september 2011

På tok för trött

för någonting annat än pizza & soffa med barnen & sambo. Ingen sammanfattning om min dag på mässan. Det får vänta. Wordfeud får vänta (jag kommer säkert förlora några matcher på det här men det är inte mycket att göra, orkar inte). De sista avsnitten av Lost sista säsongen får vänta. Tja, ni fattar, allt får typ vänta. Men det var en bra dag. Köpte lite engelskt och kunde inte låta bli en Tant var det här T-shirt...Många bra seminarier och lite trevligt mingel och småprat här och där. Precis som det ska vara. Blev också mycket lycklig när jag hade brevlådan full av trevliga recensionsexemplar när jag kom hem! Som grädde på moset. Nu får jag sådant där trevligt problem igen, med vilken bok jag ska välja först..Hmmm, svåra beslut. För svårt för en kväll som den här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar